Myynnin psykologia
80% myynnistä on psykologiaa!
Hyödynnä psykologiset taidot ja siirry myynnissä uudelle tasolle.Opi ostamisen psykologiaa ja vaikuta ostotapahtumaan.
Opi miten autat asiakastasi päättämään ja tilaamaan.
Huippumyynnin psykologia on syventävä valmennus myyntihenkilöille, jotka osaavat jo myyntityön perusteet.
Kun ymmärrät myynnin psykologiaa niin voit vaikuttaa myös toisiin psykologisin keinoin.
MYYNNIN PSYKOLOGIA - Myyjän kannalta
Sinä itse voit heti vaikuttaa psykologisiin toimintoihin, parantaa niitäja hyödyntää niitä menestyksekkäästi myynnissä ja neuvotteluissa.
OSTAMISEN PSYKOLOGIA - Miten ihmiset ostavat?
Asiakkaisiin ja ostoprosessiin vaikuttaminen.
Myyntityön suostuttelustrategiat.Huippumyyntivalmennus nostaa myyntinne uudelle tasolle.
Takaamme sen. Jos ei kasva niin palautamme rahat.
Nyt on paras aika aloittaa.
Huippumyynnin PSYKOLOGIA -valmennus myyntitiimille vain 1.890,- €, norm. 2.590,- €.
Joko etänä tai kasvotusten
Varaa heti ja varmista myynnin kasvu!
Tarjous voimassa 14.4.2024 saakka.
Soita 0400 872 133 ja sovitaan ajankohta tai lähetä email: veli.inget@myyntivalmennus.fi
Seuraava avoin valmennuspäivä 15.5.2024
Nopeille vain 990,- 30.4.2024 asti.
Asiakkaidemme myynti on jopa yli tuplaantunut!
HUIPPUMYYNNIN PSYKOLOGIA
80% myynnistä on psykologiaa. Hyödynnä taidot ja siirry myynnissä uudelle tasolle. Opi ostamisen psykologiaa ja vaikuta ostotapahtumaan. Näin autat asiakastasi päättämään ja tilaamaan.
Seuraavat valmennuspäivä 15.5.2024
tai
soita 0400 872 133
HUIPPUMYYNNIN KEHONKIELI -valmennus
Kasvotusten tapahtuvat myyntitapaamiset vähentyivät koronavuosien aikana.
Nyt olemme menossa jo parempaan suuntaan.
Suomi ja maailma ovat auenneet. Vihdoinkin pääsemme tiimimme ja asiakkaidemme kanssa kasvotusten.
Kohtaamisissa kasvotusten toimivat taas kaikki normaalin kommunikoinnin osatekijät.
Sanaton viestintä eli kehonkieli korostuu.
Nyt kannattaa hyödyntää kaikki kohtaamisen tuomat mahdollisuudet.
Kohtaamisissa kehonkielen ja kasvojen mikroilmeiden, -ilmaisujen ja -eleiden ymmärtäminen on ensiarvoista.
Kun tiedät, mitä asiakkaat ajattelevat ja tuntevat niin se antaa sinulle suurta etua ja voit vaikuttaa myös toisiin ei-sanallisesti.
Kaikki mahdollinen päätöksentekoon vaikuttava tieto on saatava hyödynnettyä.
Tämä on erityisen tärkeää myynnissä ja neuvotteluissa.
Opi siis hyödyntämään asiakkaan kehonkielen ja kasvojen mikroilmeiden, -ilmaisujen ja -eleiden viestit kohtaamisissa.
Pyydä tarjous etävalmennukseen.